काठमाडौँबाट काभ्रेको कोसीपारि क्षेत्रमा पर्ने मादनकुडारी जाँदै गरेको बा३ख १०६ नम्बरको बस ३१ साउनमा बिर्ता देउरालीको खहरे खोलामा दुर्घटनामा पर्दा २९ जनाको ज्यान गयो, ३७ जना घाइते भए । यो सडक खण्डमा अरनिको यातायात सेवा समिति मातहतको सिन्डीकेट कोसीपारि यातायातले बस सेवा सञ्चालन गरिरहेको छ ।
उक्त दुर्घटनाको प्रमुख कारण थियो, सिन्डीकेट र ओभरलोड । सिन्डीकेट यस्तो कि त्यस रुटमा कोसीपारि यातायातले दैनिक १२ वटा बस मात्र सञ्चालन गर्छ, अरूलाई त्यहाँ बस चलाउन प्रतिबन्ध छ । सिन्डीकेटभित्र नछिर्नेले अन्यत्रजस्तै त्यस रुटमा सार्वजनिक यातायात गुडाउनै पाउँदैनन् । सिन्डीकेटकै परिणाम ३५ सिट क्षमताको उक्त बसमा त्यस दिन ९० जना यात्रु चढ्न बाध्य भए । त्यसमाथि खाद्यान्न र अरू सरसामानले बस ओभरलोडेड थियो ।
काभ्रे दुर्घटना सेलाउन नपाउँदै १० भदौ बिहानै चितवनको नारायणगढ–मुग्लिन सडक खण्डमा बस दुर्घटना हुँदा २२ जनाको मृत्यु भयो । रौतहटबाट पोखरा जाँदै गरेको ग१ख ३७०९ नम्बरको बस बिहान ५ बजे नै चण्डीभञ्ज्याङस्थित कालीखोला भन्ने स्थानबाट त्रिशूली नदीमा खसेको थियो । चितवन दुर्घटनाको दुई दिन नबित्दै अर्घाखाँचीको हंसपुरमा उस्तै दुर्घटना भयो । १२ भदौमा सदरमुकाम सन्धिखर्कबाट प्यूठानको बाँधिकोटतर्फ जाँदै गरेको लु१ज ४८७८ नम्बरको जिप दुर्घटना हुँदा नौ जनाले ज्यान गुमाए । अर्घाखाँची र रौतहटमा पनि काभ्रेकै जस्तो नारायणी यातायात बस व्यवसायी संघ, पृथ्वी राजमार्ग बस सञ्चालक समितिको कष्टसाध्य सिन्डीकेट छ ।
हुन त सार्वजनिक यातायातमा जति दुर्घटना हुन्छन्, ती सबैको कारण सिन्डीकेट मात्र नहोला । तर, धेरै दुर्घटनाको कारण सिन्डीकेट र त्यसबाट सिर्जित समस्या नै हो । महानगरीय ट्राफिक प्रहरी महाशाखा प्रमुख प्रहरी नायव महानिरीक्षक (डीआईजी) प्रकाश अर्यालकै भनाइमा पनि दुर्घटनाको एउटा कारण सिन्डीकेट हो । भन्छन्, “यातायात क्षेत्रको सिन्डीकेटले सार्वजनिक यातायातमा थुप्रै् समस्या निम्तिएका छन्, त्यसमध्ये बढी यात्रु कोचिएका कारण हुने दुर्घटना प्रमुख हो ।”
काभ्रे दुर्घटना सेलाउन नपाउँदै १० भदौ बिहानै चितवनको नारायणगढ–मुग्लिन सडक खण्डमा बस दुर्घटना हुँदा २२ जनाको मृत्यु भयो । रौतहटबाट पोखरा जाँदै गरेको ग१ख ३७०९ नम्बरको बस बिहान ५ बजे नै चण्डीभञ्ज्याङस्थित कालीखोला भन्ने स्थानबाट त्रिशूली नदीमा खसेको थियो । चितवन दुर्घटनाको दुई दिन नबित्दै अर्घाखाँचीको हंसपुरमा उस्तै दुर्घटना भयो । १२ भदौमा सदरमुकाम सन्धिखर्कबाट प्यूठानको बाँधिकोटतर्फ जाँदै गरेको लु१ज ४८७८ नम्बरको जिप दुर्घटना हुँदा नौ जनाले ज्यान गुमाए । अर्घाखाँची र रौतहटमा पनि काभ्रेकै जस्तो नारायणी यातायात बस व्यवसायी संघ, पृथ्वी राजमार्ग बस सञ्चालक समितिको कष्टसाध्य सिन्डीकेट छ ।
हुन त सार्वजनिक यातायातमा जति दुर्घटना हुन्छन्, ती सबैको कारण सिन्डीकेट मात्र नहोला । तर, धेरै दुर्घटनाको कारण सिन्डीकेट र त्यसबाट सिर्जित समस्या नै हो । महानगरीय ट्राफिक प्रहरी महाशाखा प्रमुख प्रहरी नायव महानिरीक्षक (डीआईजी) प्रकाश अर्यालकै भनाइमा पनि दुर्घटनाको एउटा कारण सिन्डीकेट हो । भन्छन्, “यातायात क्षेत्रको सिन्डीकेटले सार्वजनिक यातायातमा थुप्रै् समस्या निम्तिएका छन्, त्यसमध्ये बढी यात्रु कोचिएका कारण हुने दुर्घटना प्रमुख हो ।”
Comments
Post a Comment